Het internationaal sporttribunaal CAS heeft het transferverbod voor Real Madrid een half jaar verkort. De Koninklijke kan daardoor in de zomerse transferwindow alweer de markt op. De FIFA legde Real het transferverbod op wegens het verbreken van de regels bij het aantrekken van minderjarige spelers. Het verbod gold voor het gehele kalenderjaar 2017, waardoor de Madrilenen pas in januari 2018 weer zaken hadden kunnen doen op de transfermarkt. De club ging in beroep tegen de uitspraak. En met succes, zo blijkt dinsdagmiddag. Het CAS heeft de straf gehalveerd.