
Districtscommissaris Ernesto Muller van Wanica Zuid-Oost heeft laten ingrijpen nadat weggebruikers en buurtbewoners melding maakten van een gevaarlijke situatie op het (brom)fietspad aan de Martin Luther Kingweg. Een ondernemer die objecten op het bromfietspad had geplaatst, is formeel aangeschreven om deze te verwijderen en de verkeersveiligheid te herstellen.
Volgens het districtscommissariaat is aan de oproep inmiddels gehoor gegeven. De obstakels zijn verwijderd, waardoor fietsers en bromfietsers weer veilig gebruik kunnen maken van het pad.
Muller spreekt zijn waardering uit voor de inwoners die de situatie tijdig hebben gemeld. Hij benadrukt het belang van samenwerking tussen burgers en de overheid bij het signaleren en aanpakken van onveilige situaties. De districtscommissaris roept de gemeenschap op alert te blijven en gevaarlijke of onacceptabele situaties te blijven melden.






